انواع بازسازی نمای ساختمان

  • تاریخ نشر : 0/04/2
  • نویسنده : آجر سفال وطن
  • تعداد بازدید :


بازسازی نمای ساختمان

نمای ساختمان از بخش های مهم در ساختمان سازی است. نمای بیرونی ساختمان در ابتدا به چشم می آید. بنابراین ظاهر بیرونی ساختمان در نمایش زیبایی ساختمان بسیار موثر است. بنابراین در ساخت نمای ساختمان مصالح با کیفیت و طرح های زیبا به کار گرفته می شود. اما به هر حال با گذشت زمان، نمای ساختمان نیز بر اثر شرایط آب و هوایی، باد و باران، نور خورشید و دیگر عوامل فرسایش پیدا می کند. بنابراین جلوه زیبای خود را از دست می دهد. در نتیجه ساکنین ساختمان به فکر بازسازی نمای ساختمان خواهند بود.

بازسازی‌ نما همچنین می تواند برای حفظ زیبایی نما و ایجاد تنوع در ظاهر آن و نیز هماهنگ شدن با محل زندگی و حفظ زیبایی شهر انجام ‌شود. بازسازی نمای ساختمان نیز مانند بخش های دیگر ساختمان سازی روش ها و مصالح متعددی برای انجام آن دارد. که هر کدام ویژگی های مختلفی از نظر اجرا و هزینه خواهند داشت. بنابراین در این مطلب از آجر سفال وطن ما به معرفی روش های متعدد بازسازی ساختمان می پردازیم. با ما همراه باشید.


بازسازی نمای بیرونی ساختمان


ظاهر فرسوده بیرونی ساختمان از نظر زیبایی ظاهری باعث می شود جلوه زیبای ساختمان از بین برود. حتی این امکان وجود دارد که مصالح ساختمانی به علت فرسودگی سقوط کنند و خطرات بیشتری را ایجاد کنند.

بنابراین بهتر است به دنبال روشی برای تغییر وضعیت ساختمان باشید. بازسازی نمای بیرونی ساختمان یک روش بهینه و مقرون به صرفه نسبت به تعویض ساختمان و خرید مکانی جدید است.

بازسازی نمای ساختمان


همان طور که گفته شد بازسازی نمای بیرونی ساختمان قدیمی، امری اجتناب ناپذیر است. استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت نیز نمی تواند از روند فرسودگی نما جلوگیری کند. استفاده از مصالح مرغوب فقط می تواند زمان فرسودگی را طولانی تر کند.


گذشت زمان باعث می شود ملات های موجود در زیر ساز نما، پوک شده و سنگ یا آجرنما با اینکه از لحاظ ظاهری سالم هستند اما با این حال از نمای ساختمان جدا ‌شوند. این عمل در اثر فرسایش نما باعث خطرات جدی خواهد شد. بنابراین بهتر است به فکر بازسازی نمای ساختمان باشید.


تفاوت نوسازی و بازسازی ساختمان در چیست؟


بازسازی ساختمان به عملیات گسترد ای گفته می شود که برای انجام آن باید مجوزهای لازم از شهرداری اخذ شود. برای بازسازی ساختمان نیاز به تخریب ساختمان است. بازسازی ساختمان نیاز به هزینه و مدت زمان طولانی تری خواهد داشت.
نوسازی ساختمان به روند تعمیر قسمت های فرسوده که نیاز به تعمیر و اصلاح داشته باشد می گویند.

بازسازی نمای ساختمان

دلایل بازسازی نمای ساختمان


همان طور که بیان شد با گذشت زمان ظاهر ساختمان در اثر شرایط آب و هوایی دچار تغییرات می شود. همچنین مصالح به کار رفته در نمای ساختمان ممکن است استحکام قبل را نداشته باشند که می تواند باعث بروز خطراتی شود. به همین علت نیاز به ترمیم و بازسازی نما ایجاد می شود. در ادامه به برخی از دلایل بازسازی نمای ساختمان اشاره می شود.


حفظ زیبایی و استحکام


تأمین میزان استحکام نما و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سقوط مصالح

ترمیم نمای ساختمان


تعمیر قسمت های آسیب دیده، ترک خورده، لق شدگی سنگ یا آجر

تغییر نمای فرسوده ساختمان


تعویض نما به دلیل فرسودگی نمای قدیمی


تغییر کاربری یا تغییر ظاهر ساختمان

احساس دل زدگی ساکنین از نمای فعلی، تغییر کاربری ساختمان به کاربری جدید

مراحل بازسازی نمای ساختمان


برای بازسازی نمای ساختمان باید مراحلی طی شود. در ادامه به بررسی این مراحل خواهیم پرداخت.


طراحی


برای طراحی نمای ساختمان باید با توجه به پروژه و در نظر گرفتن شرایط مالک اقدام به طراحی کرد. در نظر گرفتن عواملی مانند طراحی نمایی زیبا، مقرون‌به‌صرفه بودن طرح، سازگاری با اقلیم و آب و هوای منطقه و هماهنگ با بافت و منظر شهری برای طراحی اهمیت دارد. در نظر گرفتن شرایط و استفاده از خلاقیت برای طراحی نما برای ساختمان ها اجرا می شود.

انتخاب مصالح


یکی دیگر از مراحل بازسازی نمای ساختمان انتخاب مصالح مناسب برای بازسازی است. این مهم ترین مرحله برای بازسازی ساختمان محسوب می شود. دو روش برای بازسازی نما وجود دارد: انتخاب پوسته جدید بر روی پوسته قبلی و یا تخریب نما فعلی و جایگزین کردن نمای جدید که برای هر کدام از این انتخاب ها مصالح متفاوتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

اجرا


اجرای نما مرحله پایانی است. انتخاب افراد ماهر برای اجرای نماکاری ساختمان بسیار به اجرای حرفه ای کمک خواهد کرد. رعایت اصول، جزئیات و ریزه کاری ها می تواند به استحکام و مقاومت نما کمک کند.

معرفی انواع بازسازی نمای ساختمان


نمای ساختمان یکی از مهم ترین بخش های آن محسوب می شود. نمای زیبا و شکیل می تواند جلوه ی بهتری به ساختمان و همچنین شهر ها بدهد. انواع مختلفی از مصالح برای بازسازی نمای ساختمان وجود دارد که مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین در ادامه به معرفی برخی از مصالح پر کاربرد برای بازسازی نمای بیرونی ساختمان می پردازیم.

بازسازی نمای ساختمان


بازسازی نمای کامپوزیتی


یکی از مصالحی که برای نمای ساختمان به کار گرفته می شود کامپوزیت است. نمای کامپوزیتی ویژگی های مثبتی مانند شکل پذیری، سیری ناپذیری خواص آکوستیک و مقاومت آن در برابر آتش و قابلیت تعمیر آن است. همچنین نمای کامپوزیت سبک بوده و تمیز کردن آن به راحتی صورت می گیرد.


در بازسازی نمای کامپوزیت می توان با جایگزینی قسمت های آسیب دیده مشکل نما را حل کرد. در این موارد نیاز به تعمیر کامل نما نیست و ترمیم جزئی می تواند عیب های به وجود آمده را برطرف کند.

اما در برخی موارد نیاز به ترمیم اساسی وجود دارد. در هر صورت برای بازسازی نمای کامپوزیتی باید تمام مصالحی قدیمی به همراه ملات و مواد چسبنده از ساختمان برداشته شود و مصالح جدید کار شود. در صورتی که مصالح جدید را بر روی مصالح قدیمی کار کنید، مصالح قدیمی توانایی نگهداری مصالح جدید را نداشته و می تواند باعث بروز خطرات دیگری شود.


بازسازی نمای آجری


نمای دیگری که در ساختمان ها رواج دارد نمای آجری است. نمای آجری نیز مانند دیگر نما ها در گذر زمان دچار فرسایش می شود و نیاز به بازسازی پیدا می کند. اگر کل نمای آجری دچار خرابی سازه‌ای شده است، نیاز است که بازسازی کل نمای آجری اجرا شود.

اگر خرابی جزئی رخ داده باشد می توان با استفاده از نیروهای اجرایی و در نظر گرفتن تمهیدات ایمنی اقدام به تغییر و بازسازی نمای آجری کنید.

در صورتی که خرابی نما به لایه های زیرین هم راه پیدا کرده باشد ابتدا باید قسمت های زیرین بازسازی شوند. برای تعمیرات اساسی و بازسازی نیاز به استفاده از تیغه های سفالی است. برای اطلاع از قیمت های آجر سفال 40*20*15 اصفهان و آجر سفال تیغه 7*20*20، آجر سفال قرمز ۲۰×۲۰ می توانید به وب سایت آجر سفال وطن مراجعه کنید.
بازسازی نمای بیرونی ساختمان اگر نما سنگی باشد باید نسبت به پیچ و رولپلاک نما و اسکوپ سنگ اقدام نمود تا حادثه خطرناکی برای شخصی پیش نیاید .


ممکن است که آجرنما دچار شوره شده باشد. برای از بین بردن شوره های آجرنما می توانید از روش های متعددی برای از بین بردن شوره آجرنما کمک بگیرید. می توان از مواد نانوپلاست برای رفع شوره های آجر استفاده کنید.

بازسازی نمای سنگی


سنگ یکی از مصالح پرکاربرد در نما سازی ساختمان است که همیشه مورد استقبال بوده است. سنگ علاوه بر دکوراسیون داخلی ساختمان در دکوراسیون خارجی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بازسازی نمای سنگی نقش به سزایی در جلوه و زیبایی ساختمان ایفا می کند. در ساختمان سازی سنگ همیشه یکی از مهم‌ترین مصالح های ساختمانی است که در ساخت بنا و همچنین نماکاری مورد استفاده قرار می گیرد.


سنگ از مصالح قدیمی در نما سازی ساختمان است. این متریال ساختمانی نیز در گذر زمان دچار فرسودگی و آسیب می شود. بنابراین باید به روش بازسازی نمای سنگی را بررسی کنیم.

مراحل بازسازی نمای سنگی


برای ترمیم و بازسازی نمای سنگی از پیچ و رولپلاک استفاده می شود. در ابتدا برای بازسازی نمای سنگی باید تمیز کاری محل آسیب دیده را انجام شود. قبل از بازسازی نمای سنگی باید محل را از وجود آلودگی و گرد و غبار پاک کرد. زیرا در این صورت آلودگی مانع از اتصال دقیق سنگ ها با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما به نمای سازه می شود.

در مرحله بعدی از بازسازی نمای سنگی نصب سنگ های جدید صورت می گیرد. این مراحل به این صورت انجام می گیرد که با استفاده از دستگاه فرز، پشت سنگ ها شکافی ایجاد می شود و سپس با استفاده از چسب مخصوص سنگ، سنگ به نما چسبانده می شود. جهت پر کردن فضای پشت سنگ نیز از ترکیب سیمان سفید و پودر سنگ، استفاده می شود. بعد از آن برای تثبیت سنگ در آن ایجاد شکاف کنید.

اگر بخواهید کل سنگ های نما را با پیچ و رولپلاک سنگ نما تثبیت کنید باید در تمامی آن‌ها شکاف هایی ایجاد کنید. در این مرحله بعد که تمامی کارها انجام شده و بستری برای نصب رولپلاک و پیچ، فراهم شد کار اصلی شروع می گردد. و برای نصب پیچ و روپلاک اقدام می شود.

با توجه به حساسیت سوراخ کاری سنگ‌ها در ارتفاع هنگام نصب سنگ نما باید همواره از بهترین جنس های پیچ و مهره و رولپلاک استفاده شود. برای پر کردن درزهای به وجود آمده از چسب، پودر سنگ و سیمان سفید استفاده می گردد. در نهایت و در مرحله آخر برای اینکه نمای ساختمان شما زیباتر دیده شود باید نماشویی نیز انجام شود.


نکات مهم در بازسازی نمای سنگی


نمای سنگی یکی از جمله نماهای ساختمان است که به دلیل وجود معادن مختلف آن در ایران از آن ها در بازسازی نمای ساختمان، بسیار استفاده می شود.


سنگ های مختلفی در نمای ساختمان استفاده می شوند. که در نمای ساختمان می توان استفاده کرد، سنگ های گرانیت، مرمر، تراورتن، سنگ نمای آنتیک است. از میان این سنگ ها، سنگ تراورتن به دلیل این که معادن بسیاری از آن وجود داشته و در حال استخراج است، در بازار با قیمت های متفاوت به وفور یافت می شود.


یکی از نکات مهم در بازسازی نما آب بندی است. همچنین می توان هنگام تعویض نما، پنجره ها را نیز تعویض کرد. رعایت اصول صحیح بندکشی می تواند مشکل نفوذ آب به ملات را حل کند.


نورپردازی نقش بسیار موثری در زیبایی نما دارد. برای زیبا جلوه دادن نما در شب، استفاده از نورپردازی با طرح های اجرایی متنوع بسیار سودمند است. نورپردازی نیز همانند نما نیاز به طراحی دارد. با نورپردازی جلوه ساختمان خود را چندین برابر خواهید کرد.

انتخاب مصالح مناسب برای نمای سنگی


سنگ های تراورتن بسته به رنگ و میزان صاف بودن سطح و این که چه مقدار خلل و فرج در سنگ وجود دارد درجه بندی می شوند. سنگ های تراورتن برای بازسازی نما مناسب هستند.

سنگ های گرانیتی در مقابل سایر سنگ ها از سختی بیشتری برخوردار هستند و بنابراین استفاده از آن در نمای ساختمان که با تغییرات مداوم جوی روبرو هست، بهتر جواب می دهد.


• بهترین ماسه برای ساخت دوغاب، ماسه شسته است.
• نباید از تکه سنگ ها و سایر نخاله ها برای پر کردن فضای پشت سنگ به جای دوغاب استفاده کرد.
• در فصل زمستان از سنگ کاری نما خودداری شود.
• پاشیدن سیمان خشک بر روی دوغاب برای سرعت بخشیدن به کار در نمای سنگی صورت نگیرد.
• برای نمای ساختمان بهترین سنگ تراورتن است.
• اسکوپ کردن سنگ ها برای نما لازم و ضروری است.

بازسازی نمای رنگ شده


یکی دیگر از تغییرات در نمای ساختمان بازسازی نمای رنگ شده است. رنگ ساختمان نیز پس از گذشت زمان زیبایی و جلوه خود را از دست می دهد و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دچار فرسودگی خواهد شد.

رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان علاوه بر زیبایی شهر ما تاثیر به سزایی بر روحیه ساکنین ساختمان دارد . رنگ کاری نمای ساختمان اگر به صورت رنگ بندی های مدرن و کلاسیک طراحی و اجرا شود حس خوبی را انتقال خواهد داد. پس برای نقاشی نما ساختمان خود حداکثر سلیقه خود را در انتخاب رنگ مناسب به کار بگیرید تا حس متفاوتی از محیط زندگی خود داشته باشید.


تغییر رنگ نمای ساختمان


تغییرات دمایی ، باران های اسیدی ، گرد و غبار ، آلاینده های شیمیایی و دلایل مشابه دیگر ممکن است نمای ساختمان را دچار تغییراتی نمایند که خیلی خوشایند ساکنین آن نباشد. نمای رنگ شده نیز از این موضوع مستثنا نیست و دچار آسیب می شود. برای بازسازی نمای رنگ شده باید در هنگام انتخاب رنگ فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت.


برای انتخاب رنگ سعی کنید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بهترین رنگ برای نقاشی نما ساختمان را انتخاب کنید.
رنگ مناسب برای رنگ آمیزی نما
انتخاب رنگ مناسب با توجه به اقلیم آب و هوایی
انتخاب رنگ مناسب با توجه به نوع ساختمان مانند خانه های ویلایی، آپارتمانی، معماری مدرن، معماری سنتی
دوام و پایداری زیاد در برابر شرایط جوی همانند بارش، وزش باد، تغییر دمایی در فصول
انتخاب رنگ مناسب برای قسمت های مختلف ساختمان مانند سقف، دیوارهای جلویی، دیوارهای پشتی، درب


رنگ نمای ساختمان،عایق سرما و گرما: انتخاب رنگ روشن برای مناطق گرم ، انتخاب رنگ تیره برای مناطق سرد
انتخاب رنگ مخصوص برای نما های با مصالح مختلف مانند سیمانی یا بتنی، چوبی
نکات مهم در ترمیم و بازسازی نمای ساختمان
نمای بیرونی ساختمان نشان دهنده موقعیت ساکنین ساختمان است. اگر تصمیم به بازسازی نمای ساختمان خود دارید، تمامی جنبه های آن مانند از زیبایی، قیمت، مقاومت، هزینه های رسیدگی به آن در آینده مانند شستشو، ترک خوردگی را در نظر بگیرید.


انتخاب صحیح نوع مصالح بازسازی نمای ساختمان


انتخاب نوع مصالح ساختمانی برای بازسازی نما یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در شروع کار است. بازسازی نمای بیرونی ساختمان و انتخاب نوع مصالح باید بر اساس نوع اقلیم و آب‌ و هوا صورت گیرد. انتخاب مصالح باید به‌گونه‌ای باشد که نمایی زیبا با قیمتی مناسب‌تر در اختیار صاحب ‌ملک قرار دهد. مصالح ساختمانی مورد استفاده برای بازسازی نما می‌تواند تلفیقی از انواع مختلف آن باشد. مانند نمای سنگی، کامپوزیت، نمای آجری، نمای رنگ شده. اما باید توجه داشت که در تناقض با نماهای مجاور و سیمای شهر نباشد.


طراحی مناسب در بازسازی نمای ساختمان


نمای ساختمان تنها متعلق به مالکان ساختمان نیست. بلکه جزئی از خاطره شهر محسوب می‌شود و گاهی به‌عنوان نمادی برای آدرس دهی ساکنان محل است.

طراحی نمای ساختمان باید با توجه به شرایط مالک و در نظر گرفتن هزینه ها برای اجرا باشد. در انتخاب مصالح مناسب باید تمام شرایط را سنجیده و بعد طراحی صورت گیرد. اینکه از چه طرحی استفاده کنید و چه مصالحی را در طراحی نما انتخاب کنید مستقیماً روی هزینه خرید متریال تاثیر گذار است.


جمع بندی


بازسازی نمای بیرونی ساختمان باید به گونه ای صورت بگیرد که هر نمایی از ساختمان با هر طرحی یا اشکال گوناگون چه سنگی و یا سیمانی و یا رنگی به صورت اصولی انجام گیرد.
طراح حرفه ای به گونه ای بازسازی نما را طراحی می کند که کمترین میزان تخریب را همراه با بیشترین میزان تغییر و نوآوری همراه کند. طراح می تواند از المان‌های قبلی نما الهام گرفته و به عنوان ابزار جدید از آن استفاده نماید. تا ساختمان کاملا هویت قبلی خود را از دست ندهد.
هر نمایی نیاز به بازسازی و توجه در ترمیم دارد. بازسازی نمای بیرونی هر ساختمان با توجه به منطقه و شرایط آب و هوایی، و نوع اجرای نما بستگی دارد.


بازسازی نمای بیرونی ساختمان مانند تغییر رنگ نمای ساختمان، بازسازی نمای سنگی، بازسازی نمای آجری، بازسازی نمای کامپوزیتی باید طبق اصول انجام شود. در بازسازی نما طراحان باید با در نظر گرفتن عواملی که در طراحی نمای ساختمان تاثیر گذار است، بپردازند. که این موارد شامل: طراحی نمایی زیبا، مقرون‌به‌صرفه بودن طرح، سازگار با اقلیم و هماهنگ با بافت و منظر شهری باشد.
بازسازی هر نما متخصص ویژه خود را می طلبد.

بازسازی هر ساختمان با توجه به مسئولین و یا مدیر و مالک باید برای بهبود نمای بیرونی ساختمان باید مورد اقدام قرار گیرد. ساختمان شما باید بعد از بازسازی نما خاص شود و به اندازه کافی جلب توجه کند اما نباید جدا افتاده به نظر برسد. بنابراین به دنبال طرحی هماهنگ با محیط زندگی خود باشید.

سخن آخر

افتخار آن را داریم تا موضوعات زیر را جهت مطالعه بیشتر خدمتتان معرفی نماییم. این مطالب را در سایت آجر وطن مطالعه نمایید

آجر سفال –  کارخانه آجر سفال اصفهانفروش آجر و سفالآجر سفال ۱۰ سانتیبلوک سفال فوم دارخرید اینترنتی آجر ده سوراخقیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهانکارخانه آجر لفتونآجر لفتون ۵.۵ سانتیآجر ده سوراخآجر لفتون قرمز

مطالب آموزشی مرتبط با آجر

در بخش مطالب آموزشی آجرسفال وطن می توانید مطالب مرتبط با آجرسفال را مطالعه نمائید و دانش کاملی از شناخت انواع آجر سفال، تفاوت انواع آجر سفال با یکدیگرکه این امر سهولت در انتخاب آجرسفال و خرید آجر سفال مناسب مورد نیاز شما را تامین می نمائید.

انواع دیوار آجری شیک

انواع دیوار آجری

در دوران‌های قدیم تا به امروز دیوارهای آجری نمادی از زیبایی و استحکام در معماری بوده‌اند. این نوع دیوارها با زیبایی طبیعی باعث جلب توجه بسیاری از طراحان و سازندگان شده‌اند. شما می‌توانید با خیالی راحت از انواع دیوارهای آجری برای ساختمان خود استفاده نمایید و حس آرامش و امنیت را برای ساکنین به ارمغان […]

تشخیص دیوار باربر

چگونه دیوار باربر را تشخیص دهیم؟

در عرصه ساخت‌وساز، شناخت دقیق اجزای سازه‌ها همانند دیوارهای باربر امری بسیار ضروری می‌باشد. حال ممکن است این سوال برایتان پیش‌آید که چگونه دیوار باربر را تشخیص دهیم؟ دیوارهای باربر نقشی اساسی در ایمنی و استحکام ساختمان‌ها دارند به همین دلیل تشخیص صحیح این دیوارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بهتر است بدانید که […]

اجرای دیوار دوجداره سفال

نحوه اجرای دیوار دوجداره سفالی

استفاده از دیوارهای دوجداره سفال یکی از روش‌های پرکاربرد و موثر در ساخت‌وساز است. بهتر است بدانید که برای نحوه اجرای دیوار دوجداره سفالی به آجرسفالی نیاز است. از دیوارهای دوجداره می‌توان به ترکیبی از سفال‌های متمایل به هم اشاره نمود که پوششی مقاوم و جذاب می‌باشد. این نوع دیوارهها علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و […]

تفاوت بلوک سفالی و بلوک سیمانی

تفاوت بلوک سفالی و بلوک سیمانی

در صنعت ساخت و ساز برای ایجاد دیوارها و سایر سازه‌ها از مصالح و بلوک‌های متنوعی استفاده می‌شود.بهتر است بدانید که این مصالح‌ها ممکن است تفاوت‌هایی از نظر مقاومت و استحکام داشته باشند. ما در این صفحه به بررسی تفاوت بلوک سفالی و بلوک سیمانی پرداخته‌ایم. قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که بلوک‌ها […]

کلمات کلیدی مرتبط با آجر سفال

آجر سفال جزو یکی از پر مصرف ترین مصالح مورد استفاده در دیوارهای ساختمانی است، که از خاک رس و آب تشکیل می شود و بافت بسیار سبک و مستحکمی دارد.آجر سفال بیشتر در دیوار چینی و دیوار کشی کاربرد دارد. آجر سفال وطن یکی از معتبرترین مراکز فروش آجر سفال در تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم انواع مختلف این محصول با کیفیت، رنگ و قیمت های مختلف را به مشتریان عرضه می نمائید.

  • آجر سفال اصفهان
  • سفال
  • آجراصفهان
  • پخش آجر اصفهان
  • قیمت آجر سفال
  • خرید آجر اصفهان
  • قیمت آجر سفال 15*20 اصفهان
  • قیمت سفال 15 سانتی
  • قیمت سفال 15 سانتی فوم دار
  • تیغه سفال فوم دار ثبات 15 سانتیمتری
  • قیمت آجر سفال 15×20 فوم دار اصفهان
  • قیمت آجر سفال فوم دار 15×40 سانتی اصفهان
  • قیمت سفال 15 سانتی تهران
  • قیمت سفال 15 سانتی اصفهان
  • قیمت سفال 15 سانتی قزوین
  • قیمت آجر سفال 15*20 مازندران
  • لیست قیمت سفال تهران
  • قیمت سفال یونولیت دار تهران
  • سفال فوم دار 15
  • قیمت سفال 10 سانتی تهران
  • قیمت سفال 10 سانتی امروز
  • قیمت سفال 10 سانتی اصفهان
  • قیمت سفال 10 سانتی تبریز
  • قیمت سفال 15 سانتی تبریز
  • قیمت سفال 15 سانتی تهران
  • قیمت سفال فوم دار تهران
  • قیمت سفال 15 سانتی اصفهان
  • قیمت تیغه سفالی
  • قیمت آجر ماشینی سوراخ دار
  • ابعاد آجر سفال 10 سانتی
  • قیمت بلوک تیغه 10 سانتی
  • آجر سفال 40*20*15 اصفهان
  • آجر سفال فوم دار20*20*15
  • آجر سفال 40*20*15 اصفهان
  • آجر سه گل اصفهان
  • سفال صادراتی
  • آجر سفال تیغه
  • آجر سفال تیغه 7*20*20
  • آجر سفال نیمه 10*20*20
  • آجر سفال نیمه 20*20*20
  • آجر سقفی 40*25*25
  • آجر سقفی 50*25*25
  • کارخانه آجر سفال اصفهان
  • سفال تیغه 15
  • آجر سفال ۸ سانتی
  • آجر سفال فوم دار ۱۵×۴۰ سانتی
  • آجر سفال فوم دار ۲۰×۲۰ سانتی
  • آجر سفال ۱۵ سانتی
  • آجر سفال قرمز ۲۰*۴۰
  • آجر سفال قرمز ۲۰×۲۰
  • آجر سفال ۱۰ سانتی درجه ۲
  • آجر سفال ۲۰×۲۰×۲۰
  • آجر سفال ۸ سانتی درجه یک
  • آجر سفال ۱۵ سانتی درجه ۲
  • آجر سفال فوم دار ۱۵×۲۰ سانتی
  • آجر سفال ۱۰ سانتی
  • آجر سفال ۱۵ سانتی درجه ۲
  • آجر سفال قرمز ۲۰×۲۰
  • آجر سفال ۲۰×۲۰×۷
  • آجر سفال فوم دار ۱۵×۴۰ سانتی
  • آجر سفال ۲۰×۲۰×۵.۵
  • آجر تیغه سفال ۱۰
  • آجر تیغه سفال ۱۵ درجه یک
  • دیوارچینی با آجر سفالی
  • قیمت آجر سفال 15*20 مازندران
  • آجر سفال 15
  • آجر ده سوراخ
  • آجر سفال تیغه
  • آجر ۱۰ سوراخ قرمز
  • سفال تیغه ای
  • تیغه سفالی
  • سفال سقفی
  • سفال سقفی ۵۰×۲۰×۲۰
  • "۴۰ × ۲۵ × ۲۵ سفال سقفی "
  • "۵۰ × ۲۰ × ۲۰ سفال سقفی "
  • "۵۰ × ۲۵ × ۲۰ سفال سقفی "
  • 20*30*50 سفال سقفی
  • 20*20*60 سفال سقفی
  • سفال ۱۵ فوم دار
  • سفال تیغه ۱۵ فوم دار
  • سفال تیغه ۱۵
  • سفال سقفی ۵۰×۲۰×۲۵
  • قیمت آجر ده سوراخ اصفهان
  • آجر سفال درجه یک
  • تیغه ده سانتی
  • سفال تیغه ۱۰
  • فروش و ارسال آجر اصفهان
  • کاربرد سفال تیغه۱۰
  • سفال تولید شده
  • سفال تیغه ۷
  • سفال تیغه دیواری ۷
  • قیمت آجر فشاری
  • کارخانه آجر اصفهان
  • قیمت آجر نسوز کوره
  • تولید آجر
  • فروش سراسري اجر اصفهان
  • آجر لفتون قرمز درجه یک صادراتی
  • درج آگهی برای آجر سفال
  • تبلیغات برای آجر سفال
  • ابعاد آجر سفال 10 سانتی
  • وزن آجر سفال 15
  • وزن آجر سفال سقفی
  • آجر سفال عایقدار ۱۵ سانتی درجه یک
  • آجر سفال ارزان
  • محصولات آجر سفال
  • آجر تو کار زبره
  • قیمت آجر فشاری
  • قیمت آجر قزاقی
  • قیمت آجر گری
  • آجر های ماشینی
  • آجر شیل
  • آجر نسوز
  • آجر آنتیک
  • آجر صخره ای
  • آجر شیل آنتیک
  • آجر نما ده سوراخ
  • آجر نما قزاقی
  • آجر نما لعابی
  • آجر نما زرد درجه یک 4 سانتی
  • آجر نما زرد 5 سانتی درجه یک
  • آجر لفتون 5.5 سانتی
  • آجر نما لفتون زرد درجه یک
  • آجر نما ده سوراخه 7 سانتی
  • اجر لفتون سه طرف نما
  • آجر لفتون سه طرف نما
  • آجر نما 10 سوراخ
  • آجر نما زرد
  • قیمت آجر ماشینی سوراخ دار دامغان
  • قیمت آجر سفال
  • قیمت آجر سوراخ دار تهران
  • قیمت آجر نما
  • قیمت ماسه
  • قیمت مصالح ساختمانی
  • قیمت آجر سرخ
  • قیمت آجر ماشینی سوراخ دار دامغان
  • قیمت آجر سفال
  • قیمت آجر سوراخ دار تهران
  • قیمت آجر نما
  • قیمت ماسه
  • قیمت مصالح ساختمانی
  • قیمت آجر سرخ

پرسش و پاسخ مرتبط به آجر سفال

  • چرا بهترین آجر برای دیوار چینی آجر سفال است ؟

    آجر سفال به دلیل قیمت مناسب و استحکام بالا مورد پسند اکثر پیمانکاران و ساختمان سازان می باشد که در ساخت و ساز استفاده می نمایند. آجر سفال به دلیل بافت سبک بهترین گزینه جهت استفاده در دیوار چینی می باشند.نکته ای باید رعایت شود آجر سفال نباید برای دیوارهای باربر استفاده شود.

  • هزینه آجر سفال در دیوار چینی به صورت متری حساب می شود. که بر اساس ابعاد آجر سفال و هزینه حمل و نقل متفاوت است. با توجه به نوسانات قیمت ها و هزینه حمل و نقل آجر سفال که به تعداد نیرو به کار گرفته شده و هزینه مسیر وابسته است متغیر است شما می توانید با مشاوران و کارشناسان آجر سفال وطن در ارتباط باشید تا بهترین قیمت ها را از ما بخواهید.

  • - آجر سفال مرغوب داراي شكل هندسي كامل و منظم می باشد.
    - رنگ آجر سفال بايد یکپارچه باشد. این مسئله نشان دهنده یکنواخت بودن مواد بکار رفته در ساخت و پخت آجر سفال می باشد.
    - بافت آجر سفال بايد یکدست باشد.
    - سطح آجر سفال باید بدون حفره و آلوئك باشد.
    - آجر سفال باید به گونه ای سخت و همگن باشد که با کشیدن ناخن بر روی آن خط نیفتد.
    - آجر سفال مرغوب در برخورد با آجر سفال دیگری باید صدای زنگ دهد زیرا این صدا نشان دهنده سلامت آجر سفال می باشد.
    - آجر سفال مرغوب باید آب کمی را جذب کند زیرا آجر سفال پوکی که آب جذب می کند در فصل سرما یخ می زند و خرد می شود.
    - آجر سفال سالم شوره نمی زند اگر چنین چیزی اتفاق افتاد یعنی املاح، نمک ها و آهک آن بیش از حد است و آجر سفال نامرغوب است.

  • در ساختمان سازی مدرن و امروزی، دیوارها دیگر نقش باربری ندارند و وزن وارد شده از طریق اسکلت ساختمان به فونداسیون و زمین منتقل می شود، از این رو دیوارها نیاز به استحکام اضافه ندارند بنابراین انتخاب آجر سفال در بهینه شدن هزینه و کاهش وزن ساختمان نقش به سزایی دارد از اینرو اهمیت استفاده از آجر سفال مرغوب مشخص می شود.

  • آجر سفال وطن در اصفهان با عرضه آجرسفال به دلیل کیفیت و مرغوب از محبوبیت خاصی بین مشتریان در سراسر کشور برخوردار است. مجموعه سفال وطن به صورت اختصاصی فروش و ارسال آجر سفال اصفهان می پردازد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط و مشاوره آجر سفال با قیمت مناسب و میزان آجر مورد نیاز در متر مربع از طریق فرم درخواست آجر و قسمت تماس با ما با کارشناسان و مشاوران آجر سفال وطن در ارتباط باشید.

مشاوره تلفنی