آجر سفال

  • تاریخ نشر : 1/01/14
  • نویسنده : آجر سفال وطن
  • تعداد بازدید :


آجر سفال

کارخانه آجر سفال وطن مفتخر است که طی سال‌های گذشته با کارنامه ای درخشان توانسته سهم بزرگی در گردش چرخ صنعت ساختمان سازی در سراسر کشور عزیزمان ایران را داشته باشد و همیشه در تمام مراحل یار و یاور و همراه مردم سخت کوش و توانمند ایران زمین باشد.

این کارخانه عظیم و توانمند به لطف پروردگار و  حمایت مدیران مسئول و لایق انواع متنوع از محصولات خود را که شامل انواع آجر سفال، آجر نما ،آجر لفتون آجر ده ،سوراخ آجر بهمنی و بلوک سقفی

در اندازه های مختلف با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تولید و به بازار جهانی عرضه می کند.

فروش انواع آجر سفال ،سفال تیغه، آجر ده سوراخه، بلوکه سقفی و غیره به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه و دلال ای با قیمت بسیار مناسب انجام می شود.

محصولات کارخانه آجرپزی  با کیفیتی بالا و مرغوبیت ۱۰۰% به راحتی و در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان و هموطنان در سراسر ایران می رسد.شما می توانید به راحتی وارد سایت ما شده و هر مقدار آجر سفال را که می‌خواهید سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما ارسال شود.

همانطور که می دانید این مصالح و یا همان تیغه سفالی یکی از پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی است این محصول با کیفیت بیشترین کاربرد را در تیغه های ساختمانی چه تیغه های داخلی و چه تیغه های خارجی ساختمان دارد .

به همین دلیل تهیه آجر سفال ارزان می تواند نقش موثری در کاهش هزینه های ساختمان داشته باشد.

باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که مصالح ارزان و با کیفیت را  از کارخانه های معتبر ومعروف تهیه کنید .فروش آجر سفال با کیفیت فقط در این کارخانه انجام میشود.

 این محصولات با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب و همچنین با تنوع بالایی که دارد مشتریان زیادی را در سراسر نقاط ایران به خود جلب کرده است.

 صادرات انواع محصولات ومصالح از کارخانه های ایران به بیشتر کشورهای خارجی انجام می‌شود.

 برای اینکه از قیمت انواع محصولات با خبر شوید با تماس با این مجموعه بزرگ از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

آجر سفال

آجر سفال

تاریخچه آجر سفال

جالب است بدانید تاریخچه آجر سفال به قرنها پیش میرسد.در ایران، باقیمانده کوره آجر سفال در بعضی از شهرها مثل کاشان پیدا می‌شود. که زمان تخمین آن به هزاره چهارم پیش از میلاد می‌رسد.

این نوع از مصالح ساختمان از خاک رس تهیه شده و قدمت بسیار بالایی دارد .اما هنوز زمان استفاده از اولین آجر و جایگزین شدن آن به جای سنگ در تاریخ ،مخصوصاً تاریخ ایران کاملاً مشخص نیست.

تخمین زده می‌شود که انسان های اولیه با پختن گل ها و مشاهده استحکام آن ،در مقایسه با کلوخ های موجود به تولید آجر سفال به روش پختن آن پی برده اند.

همانطور که میدانید آجر از قدیمی ترین مصالح ساختمانی می باشد که قدمت آن به عقیده برخی از باستان شناسان به ۱۰ هزار سال پیش می‌رسد.

 در ایران بقایای کوره های سفال پزی و آجرپزی در شوش و کاشان پیدا شده است که تاریخ نویسان قدمت آن‌ها را به هزاره چهارم پیش از میلاد تخمین زده اند.

 همچنین باستان‌شناسان نشانه‌هایی از تولید و مصرف آجر را در هندوستان پیدا کرده‌اند که نشان از سابقه شش هزار ساله آجر در آن کشور است.

جالب است بدانید واژه آجر بابلی و نام خشت هایی بوده که بر روی آنها قوانین را می نوشتند.حدس زده میشود  که نخستین بار از  پخته شدن خاک دیوارها و کف اجاق ها به پختن آجر پی برده اند .

کوره های آجرپزی در قدیم در ابتدا بی گمان از مکان هایی تشکیل شده که در آن لایه های هیزم و خشت روی هم چیده می‌شده است.

این تخصص بسیار مهم از آجر سفال از آسیای غربی به سوی غرب مصر و سپس به روم و سمت شرق هندوستان و چین رفته است و کم‌کم ساخت این گونه از آجرها با کاربردهای متفاوت  یک تخصص همه گیر شد.

در سده چهارم ،اروپایی ها شروع به استفاده از آجر سفال کردند ولی بعد از مدتی از رونق افتاده و دوباره در سد ۱۲ میلادی بود که ابتدا از ایتالیا شروع شد . در ایران باستان ساختمان های بزرگ و زیبایی بنا شده که هنوز هم پابرجا هستند. مثل طاق کسرا در غرب ایران و مسجد اصفهان که با این نوع از آجرهای مرغوب ساخته شده است.

بسیاری از پلها در ایران در قرنهای گذشته مانند پل دختر با آجر سفال ساخته شده است.

 توجه داشته باشید که در ایران هر جا سنگ کم باشد و خاک خوب هم در دست و زیاد باشد آجرپزی و مصرف آجر رواج زیادی پیدا کرده است.

اندازه آجر سفال ایلامی حدود۱۰× ۳۸×۳۸ سانتی متر بوده ساخت و مصرف این محصول در زمان ساسانیان گسترش زیادی پیدا کرده و در ساختمانهای بزرگ مانند آتشکده ها به کار رفته است و اندازه آن در این دوره حدود ۴۴× ۴۴× ۷ بوده است و بعدها این آجرها به ۲۰× ۲۰× ۳ سانتی متر کاهش پیدا کرده است و امروزه نیز کارخانه های آجرپزی زیادی در ایران وجود دارد .

یکی از آنها کارخانه آجر سفال اصفهان می باشد که فروش آجر سفال را به سراسر ایران ارسال می‌کند و حتی انواع آجر از این کارخانه به کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

امروزه در اکثر ساختمان ها و مراکز از این نوع آجرها استفاده می‌شود و کاربردهای فراوانی دارد این کارخانه آجر  با ساخت انواع آجر  و فروش آجر سفال به شرکت‌های سراسر ایران دستی بزرگ در تولید و فروش انواع آجر به صورت عمده دارد.

آجر سفال

آجر سفال

آجر سفال یا تیغه ایی چیست؟

قبل از اینکه بدانیم آجر سفالی تیغه ای چیست؟باید بگویم که این نمونه از آجر در تمام کارخانه های آجرتولید و به بازار عرضه می شود.

نوع درجه یک و صادراتی تولید شده درکارخانه های آجرپزی در بعضی شهرها  با کیفیت بالا به فروش می رسد در این سایت فروش، محصولات به قیمت کارخانه انجام میشود.

آجر تیغه ای یا سفال از خاک رس تهیه می شود برای دیوار چینی یا اصطلاحاً تیغه چینی به کار می‌رود.

 یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است دلیل اینکه در اکثر ساختمان‌ها از این نوع آجر استفاده می شود چون دیوارها مثل گذشته نقش باربری ندارند زیرا بار آن از طریق اسکلت ساختمان به فونداسیون و زمین منتقل می‌شود.

در نتیجه دیوارها نیازی به استحکام اضافی ندارند و فقط برای جداسازی فضاها به کار گرفته می‌شود بنابراین باید سبک ترین مساله را در راستای کاهش وزن ساختمان و کم کردن هزینه ساخت انتخاب کرد.

بنابراین این نوع از آجرها یا همان آجر تیغه بهترین انتخاب است کارخانه ما با بیش از ۳۰ سال سابقه تولید در انواع آجر سفال، آجر نما، آجر نسوز و آجر لفتون با متنوع ترین محصولات و آجرهای با کیفیت در خدمت مشتریان عزیز و گرامی می باشد.

این مجموعه با بکارگیری دستگاههای مدرن وپیشرفته و با خاک مرغوب و مناسب در اصفهان توانسته محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب با دیگر کارخانه ها در سراسر دنیا رقابت کند.

 و محصولات خود را به هموطنان خود ارائه دهد. انواع آجر ها دراکثرکارخانه های ایران دارای نشان استاندارد بوده و این کارخانه بهترین مصالح را در اختیار هموطنان قرار می دهد.

این کارخانه آجر سفال ۱۰ سانتی را با بهترین کیفیت برای ساختن دیوارها و ایجاد دیوارهای کاذب به مشتریان عزیز ارائه می دهد.  وزن آجر سفالی در حدود دو کیلو گرم بوده این آجر علاوه بر قیمت بسیار ارزان و با صرفه می تواند عایق بسیار خوبی برای ساختمان باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های  این مدل آجرها امکان جذب رطوبت در برابر شرایط آب و هوایی می باشد .آجر سفال تیغه ۱۰ معمولاً به صورت ۵ و ۶ سوراخ تولید و به بازار عرضه می‌شود .از لحاظ کیفیت عملکرد و قیمت با یک دیگر تفاوت‌هایی دارد.

محاسبه تعداد آجر قبل از سفارش آن بسیار اهمیت دارد .کارخانه به تعدادی که شما آجر سفارش می‌دهید وسیله نقلیه انتخاب می‌کند .در نتیجه مواظب باشید که محاسبات شما درست باشد. موقع آجرچینی   از مصالح با کیفیت و سیمان های مرغوب استفاده کنید.

تا باعث شوره زدن دیوارها نشود سعی کنید تا جایی که می توانید این محصول را از کارخانه ما بدون واسطه و مستقیم با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. توجه داشته باشید که خرید مستقیم از کارخانه باعث می‌شود که این محصولات در کمترین زمان به دست شما برسد.

فروش آجر سفال

امروزه اکثر فروش محصولات در سایتهای معروف و معتبر انجام می‌شود .یکی از این محصولات فروش آجر سفال است .مشتری همانطور که در منزل و محل کار نشسته می تواند به راحتی و بدون هیچ دردسری وارد سایت شده و بعد از دیدن انواع محصولات و قیمت ها و تنوع آنها کالای خود را سفارش دهد.

همانطور که اطلاع دارید آجرها گروهی از مصالح هستند که اولین و مهمترین مصالح ساختمانی به شمار می‌رودو بر اساس نوع ،مواد اولیه ،رنگ، شکل ،اندازه، کیفیت و غیره به انواع متنوع تقسیم می‌شود.

خواص بسیار زیاد این نمونه از اجرها باعث شده که به عنوان بهترین و با کیفیت ترین مصالح برای دیوار و سقف کاربرد داشته باشد. زیبایی این مدل از آجرها و الگویی که امروزه برای آجرچینی به کار می رود باعث شد که در داخل و خارج ساختمان ها از آنها استفاده فراوان شود و نمای بسیار زیبا و خاص به ساختمان‌ها ببخشد .

جالب است بدانید امروز آجر های شیشه ای نیز طرفداران زیادی پیدا کرده و مورد استقبال بسیاری از مشتریان واقع شده است کارخانهآجر وطن تلاش می‌کند با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب به دست مشتری رساند.

همانطور که می‌دانید موارد زیادی روی قیمت آجر سفال اثرگذار است که یکی از مهمترین آنها درجه‌بندی از آجرها است. قیمت آجر درجه یک، نسبت به آجر درجه ۲ و درجه ۳ بسیار بالاتر بوده و از نظر کیفیت نیز آجر درجه یک نسبت به بقیه آجرها بسیار بالا است.

فروش آجر سفال به صورت عمده از ازقیمت بسیار پایینی برخوردار است چون به صورت عمده و مستقیم از کارخانه ،دست دلالان و واسطه ها کوتاه می‌شود.

 به شما توصیه می کنیم موقع خرید آجر سفال به استحکام و مقاوم بودن آن دقت کنید تا به راحتی و در اثر یک ضربه کم، ترک برنداشته و نشکند.

همانطور که میدانید رنگ سفال با کیفیت و درجه یک، یکدست و یکنواخت است. شکل اینگونه آجرها منظم است. بافت آنها صاف است .

فروش آجر سفال درجه یک از کارخانه آجر وطن به صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود. در خرید و فروش این محصول بهترین نوع آن را انتخاب کنید و همیشه مستقیم از کارخانه آن را تهیه کنید.

فروش آجر سفال

جمع بندی

این نمونه از آجرها که در گذشته با وسایل ابتدایی که در دسترس بوده، با ترکیب آب و خاک رس مخلوط کرده و سپس در نور مستقیم خورشید آنها را خشک می کردند و مورد استفاده برای خانه هایشان قرار می‌گرفته است.

جالب است بدانید که آجر ها هرچه بیشتر در معرض آفتاب قرار گیرد به همان اندازه  سفت تر خواهد شد. امروزه هم انواع مصالح ساختمان در کارخانه های بزرگ، در کوره های آجرپزی پخته می شود .هر چقدر حرارت ببیند استحکام و دوام آنها بیشتر می‌شود.

اما چون امروزه دیگر بار ساختمان‌ها بر عهده دیوارها نیست استحکام آجرها کمتر مورد اهمیت است .

این مدل آجر برای دیوار چینی و همچنین در سقف نیز کاربرد فراوان دارد. البته توجه داشته باشید که نحوه نگهداری ساختمان در کیفیت آجر سفال تاثیرگذار بوده و به همین دلیل است که این مسئله مهم بوده و نباید آن را نادیده گرفت.

ابعاد آجر سفال در اندازه های متفاوت تولید می‌شود که هر کدام کارایی متفاوتی نیز دارند. جالب است بدانید که این محصول با افزایش یا کاهش رطوبت منقبض و منبسط می شود .هر چقدر بیشتر در معرض آفتاب قرار بگیرد و رطوبت کمتری داشته باشد به همان اندازه سفت تر و مقاوم تر خواهد شد. برای اطلاع از قیمت آجر سفال به سایت این مرکز مراجعه کنید

سخن آخر

افتخار آن را داریم تا موضوعات زیر را جهت مطالعه بیشتر خدمتتان معرفی نماییم. این مطالب را در سایت آجر وطن مطالعه نمایید

آجر سفال –  کارخانه آجر سفال اصفهانفروش آجر و سفالآجر سفال ۱۰ سانتیبلوک سفال فوم دارخرید اینترنتی آجر ده سوراخقیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهانکارخانه آجر لفتونآجر لفتون ۵.۵ سانتیآجر ده سوراخآجر لفتون قرمز

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
آجر سفال وطن
Product Name
آجر سفال

مطالب آموزشی مرتبط با آجر

در بخش مطالب آموزشی آجرسفال وطن می توانید مطالب مرتبط با آجرسفال را مطالعه نمائید و دانش کاملی از شناخت انواع آجر سفال، تفاوت انواع آجر سفال با یکدیگرکه این امر سهولت در انتخاب آجرسفال و خرید آجر سفال مناسب مورد نیاز شما را تامین می نمائید.

انتخاب مناسب‌ترین نوع آجر سفید با توجه به قیمت و کیفیت

انتخاب مناسب‌ترین نوع آجر سفید با توجه به قیمت و کیفیت، به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: نوع آجر: آجر سفید در انواع مختلفی تولید می‌شود، از جمله آجر نسوز، آجر لعابی، آجر قزاقی و آجر خام. هر یک از این انواع آجر دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. کیفیت آجر: کیفیت […]

معایب و مزایای آجر سفید

آجر سفید یکی از انواع آجر است که از خاک رس و آهک ساخته می‌شود. این نوع آجر به دلیل رنگ روشن و زیبایی، در بسیاری از ساختمان‌ها و اماکن عمومی کاربرد دارد. مزایای آجر سفید زیبایی و جلوه ویژه: آجر سفید به دلیل رنگ روشن و زیبایی، می‌تواند به زیبایی و جلوه ویژه‌ای به ساختمان […]

7 ایده منحصر به فرد طراحی دکوراسیون داخلی با آجر سنتی

آجر سنتی یک ماده طبیعی زیبا و بادوام است که می تواند به دکوراسیون داخلی شما ظاهری گرم و دعوت کننده ببخشد. در اینجا هفت ایده منحصر به فرد برای طراحی دکوراسیون داخلی با آجر سنتی آورده شده است: یک دیوار آجری برجسته ایجاد کنید. یک دیوار آجری برجسته می تواند یک نقطه کانونی عالی در […]

نانو نمای ساختمان و انواع آن

نانو نمای ساختمان نوعی پوشش است که از فناوری نانو استفاده می کند. این پوشش دارای خواص و مزایای متعددی نسبت به سایر پوشش های سنتی است. از جمله مزایای نانو نمای ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد: دوام و ماندگاری بالا: نانو نمای ساختمان در برابر عوامل محیطی مانند باران، برف، یخبندان و […]

کلمات کلیدی مرتبط با آجر سفال

آجر سفال جزو یکی از پر مصرف ترین مصالح مورد استفاده در دیوارهای ساختمانی است، که از خاک رس و آب تشکیل می شود و بافت بسیار سبک و مستحکمی دارد.آجر سفال بیشتر در دیوار چینی و دیوار کشی کاربرد دارد. آجر سفال وطن یکی از معتبرترین مراکز فروش آجر سفال در تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم انواع مختلف این محصول با کیفیت، رنگ و قیمت های مختلف را به مشتریان عرضه می نمائید.

  • آجر سفال اصفهان
  • سفال
  • آجراصفهان
  • پخش آجر اصفهان
  • قیمت آجر سفال
  • خرید آجر اصفهان
  • قیمت آجر سفال 15*20 اصفهان
  • قیمت سفال 15 سانتی
  • قیمت سفال 15 سانتی فوم دار
  • تیغه سفال فوم دار ثبات 15 سانتیمتری
  • قیمت آجر سفال 15×20 فوم دار اصفهان
  • قیمت آجر سفال فوم دار 15×40 سانتی اصفهان
  • قیمت سفال 15 سانتی تهران
  • قیمت سفال 15 سانتی اصفهان
  • قیمت سفال 15 سانتی قزوین
  • قیمت آجر سفال 15*20 مازندران
  • لیست قیمت سفال تهران
  • قیمت سفال یونولیت دار تهران
  • سفال فوم دار 15
  • قیمت سفال 10 سانتی تهران
  • قیمت سفال 10 سانتی امروز
  • قیمت سفال 10 سانتی اصفهان
  • قیمت سفال 10 سانتی تبریز
  • قیمت سفال 15 سانتی تبریز
  • قیمت سفال 15 سانتی تهران
  • قیمت سفال فوم دار تهران
  • قیمت سفال 15 سانتی اصفهان
  • قیمت تیغه سفالی
  • قیمت آجر ماشینی سوراخ دار
  • ابعاد آجر سفال 10 سانتی
  • قیمت بلوک تیغه 10 سانتی
  • آجر سفال 40*20*15 اصفهان
  • آجر سفال فوم دار20*20*15
  • آجر سفال 40*20*15 اصفهان
  • آجر سه گل اصفهان
  • سفال صادراتی
  • آجر سفال تیغه
  • آجر سفال تیغه 7*20*20
  • آجر سفال نیمه 10*20*20
  • آجر سفال نیمه 20*20*20
  • آجر سقفی 40*25*25
  • آجر سقفی 50*25*25
  • کارخانه آجر سفال اصفهان
  • سفال تیغه 15
  • آجر سفال ۸ سانتی
  • آجر سفال فوم دار ۱۵×۴۰ سانتی
  • آجر سفال فوم دار ۲۰×۲۰ سانتی
  • آجر سفال ۱۵ سانتی
  • آجر سفال قرمز ۲۰*۴۰
  • آجر سفال قرمز ۲۰×۲۰
  • آجر سفال ۱۰ سانتی درجه ۲
  • آجر سفال ۲۰×۲۰×۲۰
  • آجر سفال ۸ سانتی درجه یک
  • آجر سفال ۱۵ سانتی درجه ۲
  • آجر سفال فوم دار ۱۵×۲۰ سانتی
  • آجر سفال ۱۰ سانتی
  • آجر سفال ۱۵ سانتی درجه ۲
  • آجر سفال قرمز ۲۰×۲۰
  • آجر سفال ۲۰×۲۰×۷
  • آجر سفال فوم دار ۱۵×۴۰ سانتی
  • آجر سفال ۲۰×۲۰×۵.۵
  • آجر تیغه سفال ۱۰
  • آجر تیغه سفال ۱۵ درجه یک
  • دیوارچینی با آجر سفالی
  • قیمت آجر سفال 15*20 مازندران
  • آجر سفال 15
  • آجر ده سوراخ
  • آجر سفال تیغه
  • آجر ۱۰ سوراخ قرمز
  • سفال تیغه ای
  • تیغه سفالی
  • سفال سقفی
  • سفال سقفی ۵۰×۲۰×۲۰
  • "۴۰ × ۲۵ × ۲۵ سفال سقفی "
  • "۵۰ × ۲۰ × ۲۰ سفال سقفی "
  • "۵۰ × ۲۵ × ۲۰ سفال سقفی "
  • 20*30*50 سفال سقفی
  • 20*20*60 سفال سقفی
  • سفال ۱۵ فوم دار
  • سفال تیغه ۱۵ فوم دار
  • سفال تیغه ۱۵
  • سفال سقفی ۵۰×۲۰×۲۵
  • قیمت آجر ده سوراخ اصفهان
  • آجر سفال درجه یک
  • تیغه ده سانتی
  • سفال تیغه ۱۰
  • فروش و ارسال آجر اصفهان
  • کاربرد سفال تیغه۱۰
  • سفال تولید شده
  • سفال تیغه ۷
  • سفال تیغه دیواری ۷
  • قیمت آجر فشاری
  • کارخانه آجر اصفهان
  • قیمت آجر نسوز کوره
  • تولید آجر
  • فروش سراسري اجر اصفهان
  • آجر لفتون قرمز درجه یک صادراتی
  • درج آگهی برای آجر سفال
  • تبلیغات برای آجر سفال
  • ابعاد آجر سفال 10 سانتی
  • وزن آجر سفال 15
  • وزن آجر سفال سقفی
  • آجر سفال عایقدار ۱۵ سانتی درجه یک
  • آجر سفال ارزان
  • محصولات آجر سفال
  • آجر تو کار زبره
  • قیمت آجر فشاری
  • قیمت آجر قزاقی
  • قیمت آجر گری
  • آجر های ماشینی
  • آجر شیل
  • آجر نسوز
  • آجر آنتیک
  • آجر صخره ای
  • آجر شیل آنتیک
  • آجر نما ده سوراخ
  • آجر نما قزاقی
  • آجر نما لعابی
  • آجر نما زرد درجه یک 4 سانتی
  • آجر نما زرد 5 سانتی درجه یک
  • آجر لفتون 5.5 سانتی
  • آجر نما لفتون زرد درجه یک
  • آجر نما ده سوراخه 7 سانتی
  • اجر لفتون سه طرف نما
  • آجر لفتون سه طرف نما
  • آجر نما 10 سوراخ
  • آجر نما زرد
  • قیمت آجر ماشینی سوراخ دار دامغان
  • قیمت آجر سفال
  • قیمت آجر سوراخ دار تهران
  • قیمت آجر نما
  • قیمت ماسه
  • قیمت مصالح ساختمانی
  • قیمت آجر سرخ
  • قیمت آجر ماشینی سوراخ دار دامغان
  • قیمت آجر سفال
  • قیمت آجر سوراخ دار تهران
  • قیمت آجر نما
  • قیمت ماسه
  • قیمت مصالح ساختمانی
  • قیمت آجر سرخ

پرسش و پاسخ مرتبط به آجر سفال

  • چرا بهترین آجر برای دیوار چینی آجر سفال است ؟

    آجر سفال به دلیل قیمت مناسب و استحکام بالا مورد پسند اکثر پیمانکاران و ساختمان سازان می باشد که در ساخت و ساز استفاده می نمایند. آجر سفال به دلیل بافت سبک بهترین گزینه جهت استفاده در دیوار چینی می باشند.نکته ای باید رعایت شود آجر سفال نباید برای دیوارهای باربر استفاده شود.

  • هزینه آجر سفال در دیوار چینی به صورت متری حساب می شود. که بر اساس ابعاد آجر سفال و هزینه حمل و نقل متفاوت است. با توجه به نوسانات قیمت ها و هزینه حمل و نقل آجر سفال که به تعداد نیرو به کار گرفته شده و هزینه مسیر وابسته است متغیر است شما می توانید با مشاوران و کارشناسان آجر سفال وطن در ارتباط باشید تا بهترین قیمت ها را از ما بخواهید.

  • - آجر سفال مرغوب داراي شكل هندسي كامل و منظم می باشد.
    - رنگ آجر سفال بايد یکپارچه باشد. این مسئله نشان دهنده یکنواخت بودن مواد بکار رفته در ساخت و پخت آجر سفال می باشد.
    - بافت آجر سفال بايد یکدست باشد.
    - سطح آجر سفال باید بدون حفره و آلوئك باشد.
    - آجر سفال باید به گونه ای سخت و همگن باشد که با کشیدن ناخن بر روی آن خط نیفتد.
    - آجر سفال مرغوب در برخورد با آجر سفال دیگری باید صدای زنگ دهد زیرا این صدا نشان دهنده سلامت آجر سفال می باشد.
    - آجر سفال مرغوب باید آب کمی را جذب کند زیرا آجر سفال پوکی که آب جذب می کند در فصل سرما یخ می زند و خرد می شود.
    - آجر سفال سالم شوره نمی زند اگر چنین چیزی اتفاق افتاد یعنی املاح، نمک ها و آهک آن بیش از حد است و آجر سفال نامرغوب است.

  • در ساختمان سازی مدرن و امروزی، دیوارها دیگر نقش باربری ندارند و وزن وارد شده از طریق اسکلت ساختمان به فونداسیون و زمین منتقل می شود، از این رو دیوارها نیاز به استحکام اضافه ندارند بنابراین انتخاب آجر سفال در بهینه شدن هزینه و کاهش وزن ساختمان نقش به سزایی دارد از اینرو اهمیت استفاده از آجر سفال مرغوب مشخص می شود.

  • آجر سفال وطن در اصفهان با عرضه آجرسفال به دلیل کیفیت و مرغوب از محبوبیت خاصی بین مشتریان در سراسر کشور برخوردار است. مجموعه سفال وطن به صورت اختصاصی فروش و ارسال آجر سفال اصفهان می پردازد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط و مشاوره آجر سفال با قیمت مناسب و میزان آجر مورد نیاز در متر مربع از طریق فرم درخواست آجر و قسمت تماس با ما با کارشناسان و مشاوران آجر سفال وطن در ارتباط باشید.

مشاوره تلفنی