قیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهان

  • تاریخ نشر : 1/01/14
  • نویسنده : آجر سفال وطن
  • تعداد بازدید :


قیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهان

آجر های سفالی نوعی از مصالح ساختمانی هستند که به نظر صنعتی تهیه می شوند و در واقع به عنوان جایگزینی برای سنگ مورد استفاده قرار می گیرند.

آجر سفال نوعی از مصالح ساختمانی است که در گذشته در دیوار چینی و دیوارکشی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفته است. مواد اولیه سخت این گونه مصالح خاک رس و خاک سفال می باشد که به لحاظ ساخت، از شکل و رنگ با دقت بالا تهیه می شوند. این دسته از آجر ها می توانند بسته به شکل ظاهری آن ها در مکان های مختلفی از ساختمان سازی مورد استفاده قرار بگیرند. از آنجایی که آجر های سفالی ایران آب کمی را به خود جذب می کنند، در آن ها سوراخ های متعددی را ایجاد می نمایند تا میزان چسبندگی آن با ملات افزایش پیدا کند. از مواردی که اجر سفال را بسیار پرکاربرد می کند، وزن کم آن است که در سرعت العمل اجرا تأثیرگذاری زیادی دارد. این نوع آجر ها دارای سطحی یکنواخت و یکپارچه هستند که معمولا برای ایجاد نماهای سفالی توصیه می شوند. همچنین قیمت اجرسفال نیز به نسبت دیگر مصالح ساختمانی مناسب تر محاسبه می شود.

قیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهان

انواع اجرسفال ها

آجر سفال ها بر اساس نوع مواد اولیه شان، پروسه تولید و محل مصرف آن ها به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. برای نمونه، آجر سفال رسی فراوان‌ترین نوع آن محسوب می شود که دارای قدمتی چندین هزار ساله می باشد. البته که قیمت فروش اینترنتی اجر سفال اصفهان همانند مناطق دیگر با توجه به انواع آنها دارای ارقام مختلفی می باشد.

آجر سفال با سه روش متفاوتی تهیه می شود که در ادامه به توضیحات مختصری از آن ها اشاره می کنیم.

آجر قالبی، نوع کم هزینه این دسته از آجر ها می باشد که به همین جهت جزو کارآمدترین آن ها محسوب می شوند.

نوع دیگر آن، آجر های دست ساز سفالی می باشد که توسط اشخاص متخصص در این زمینه تهیه می شوند. بدین روش که گل سفال در انواع قالب های متفاوت قرار می گیرند. پس از خشک شدن، مراحل آماده سازی آن انجام می شود‌.

آخر سفال صنعتی نیز به لحاظ رنگ، شباهت بسیاری به آجر سفال دستی دارد. تفاوت ویژه ای که مابین این دو وجود دارد، آن است که ویژگی های ظاهری این دو آجر در طرح نهایی مشهود می باشد. معمولا تولید کنندگان از مواد اولیه دیگری برای ساخت و تهیه آجر بهره می گیرند.

آجر سفال های سوراخ دار با روش خاصی تحت عنوان دکسترودر تهیه می شوند. میزان حفره های درون این دسته از آجر ها، حدود ۲۰ درصد از حجم کلی آن ها را در بر می گیرد.

همانطور که می دانید تمامی اجر های سفالی به شکل مکعب مستطیل تهیه می شوند. به همین دلیل هر نوع آجری که به شکل های هندسی دیگری باشند، را اجر سفالی مخصوص می نامند.

اجر های متخلخل نوع دیگری از آجر سفال ها می باشند که به طور پرسی تشکیل می شوند. تعداد سوراخ و یا حفره های موجود در آن حدود ۲۵ درصد از حجم کلی آجر محاسبه شده است.

تعداد و میزان حجم حفره های آجر های توپر که نوع دیگری از آجر سفال ها می باشند، نیز حدود ۲۰ درصد می باشد و از این مقدار بالاتر نمی باشد.

همانطور که از نام آجر سفال توخالی مشخص است، هیچ گونه محدودیت در تعداد حفره های موجود در بافت خود ندارد و میزان آن ها نیز به بیش از ۲۰ درصد از حجم کلی آجر می رسد.

انواع آجر های سفالی از لحاظ رنگ به ۳ نوع متفاوت دسته بندی می شوند. نحوه چیدمان بلوک ها در کوره های آجرپزی و همچنین نوه مواد اولیه به کار رفته در آن ها، آجر سفال ها را به انواع رنگ های زرد پررنگ، زرد کمرنگ و قرمز تقسیم بندی می کنند.

آجر سفال در شهر های مختلف، دارای نام های متفاوتی می باشد. بلوک تیغه، آجر سفال دیواری، بلوک دیواری، سفال دیواری، آجر تیغه ای، آجر سفال دیواری، بلوک سفال تیغه، تیغه دیواری و سفال تیغه ای از جمله اسامی این نوع آجر می باشد که بسته به مکان، مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید اینترنتی آجر 10 سوراخ

معیار های تعیین کننده اجرسفال مناسب

نکات مهمی وجود دارد که شما را در خریداری مطمئن آجر سفال یاری می کند. اولین نکته آن است که حتما دقت کنید که رنگ اجر های سفال می بایست به صورت یکنواخت و یکدست باشد و سطح آن هیچ گونه ترکی نداشته باشد. علاوه بر آن گوشه های بلوک کاملا قائم ساخته شده باشند. همانطور که آجر سفال ها در ابعاد متفاوتی ساخته می شوند، می بایست فروشنده ابعاد دقیق آن ها محاسبه نماید و قیمت نهایی دقیق آن ها به خریدار اعلام کند. هزینه حمل و نقل این نوع مصالح بالاست، به همین دلیل باید حتما از پیش ظرفیت کامیون ها محاسبه شود. برای انتخاب قیمت آجر سفال ها باید تعداد بلوک های تیغه در هر متر مربع به طور دقیق محاسبه شود. قیمت هر مترمربع، می تواند ملاک مناسبی قرار بگیرد. نکته جالب آن که در برخی از کارخانه ها به جهت این که دستگاه های تولید کننده از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و همچنین برای افزایش وزن آجر سفال ها میزان مواد اولیه کم کیفیت آن را بیشتر استفاده می کنند. این دسته از ویژگی ها، همگی در تعیین قیمت فروش اینترنتی اجر سفال اصفهان نقش موثری دارند.

هزینه آجر سفال

عوامل مختلفی هستند که بر قیمت انواع آجر ها از جمله اجر سفال تاثیر گذارند. درجه بندی آجر سفال ها به گونه ای است که نوع درجه آن در مقایسه با نوع درجه دو آن از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. اضافه بر این موضوع، آجر سفالی که در بالا آن از پشم شیشه استفاده می شود، بسیار عایق مناسبی برای دیوار ها محسوب می شود. همین مورد سبب می شود تا قیمت آجر سفال به نسبت دیگر انواع آجر ها با عدد بیشتری به فروش برسد. نکته مهم آن است که هر چه میزان وزن سفال کاهش پیدا کند، قیمت آن افزایش پیدا می کند. این ویژگی آجر سفال ها، کاهش بار و وزن ساختمان ها را شامل می شود.

 افراد ساکن اصفهان نیز می توانند با اطلاع از قیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهان و مقایسه آن با سایت های مختلف جهت خرید آن اقدام نمایند.

مزایای استفاده از اجر سفال ها

دوام و ماندگاری بالای آجر سفال ها و وزن کم آن ها از مواردی هستند که آن ها را در ساختمان سازی بسیار پرکاربرد کرده است. این نوع آجر ها نیز عایق بسیار خوبی برای گرما و سرما می باشند. حفره های درون در آجرسفال ها سبب می شود تا در فصل تابستان گرمای کم تری به درون خانه ها وارد شود. به همین سبب باعث خنک سازی ساختمان ها و فضای داخلی آن می شود. این دسته از مصالح ساختمانی به جهت کاستن از وزن کلی ساختمان و سازه بسیار مورد توجه مهندسین عمران و معماری قرار گرفته اند‌. بنابراین فضای درونی بیشتری را به منزل شما می دهد و باعث می شود تا طول عمر سازه افزایش پیدا کند. آجر سفال ها عایق خوبی در برابر آب و رطوبت نیز می باشند و در مقابله با زلزله نیز از مقاومت بالایی برخوردار هستند. سازندگان ساختمانی بسیاری برای کاهش هزینه های خود از آجرسفال ها استفاده می کنند. قیمت آجر سفال ها در مقایسه با کاربرد و مزایای زیادی که دارند، بسیار مناسب تعیین شده است.

به جهت حفراتی که درون این نوع آجرها می باشند، مصرف ملات ماسه سیمان کاهش می یابد. همچنین سرعت کار با این نوع آجر چندین برابر انواع دیگر آجر می باشد. ابعاد بزرگ آن باعث می شود تا جا به جایی و نصب تیغه سفالی بسیار راحتتر انجام شود. صرفه جویی در زمان و هزینه کارگر نیز با استفاده از این مصالح بسیار کاهش پیدا می کند.

سخن پایانی 

آجر سفال به عنوان نمونه ای از نخستین محصولات ساخته بشر در صنعت ساختمان سازی به کار گرفته می شود. در گذشته با اشاره به مواد و لوازم ابتدایی که در دسترس همگان بوده، آب و خاک رس را با یکدیگر ترکیب می کردند. سپس آن را در معرض نور خورشید قرار می دادند تا به طور کامل خشک شود. هر چه در زمان بیشتری در برابر نور خورشید قرار بگیرد، بافت آن سخت تر و سفت تر می گردد. امروزه آجرسفال ها در کوره های آجرپزی ساخته می شوند که هر چه زمان بیشتری در آن بمانند، بافت آن ها سخت تر می شود و استحکام و مقاومت آن بالاتر می رود.

نکته حائز اهمیت آن است که نحوه و شیوه نگهداری از ساختمان نیز در کیفیت آجرسفال ها بسیار موثر می باشد. آجرسفال ها در ابعاد گوناگونی ساخته می شوند که هر کدام کاربرد های متفاوتی را دارند. این دسته از مصالح با افزایش و یا کاهش رطوبت محیط منقبض و یا منبسط می گردند.

چنانچه قصد خریداری انواع آجرسفال را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا تمامی جوانب مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید. همچنین بهتر است از چندین سایت قیمت فروش آن را بپرسید‌. با این روش می تواند با مقایسه قیمت ها، بهترین خرید را داشته باشید.

افرادی که ساکن استان اصفهان هستند، نیز می توانند با اطلاع از  قیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهان و اطلاعات مربوط با کیفیت آن خرید خود را از سایت های معتبر انجام دهند.

سخن آخر

افتخار آن را داریم تا موضوعات زیر را جهت مطالعه بیشتر خدمتتان معرفی نماییم. این مطالب را در سایت آجر وطن مطالعه نمایید

آجر سفال –  کارخانه آجر سفال اصفهانفروش آجر و سفالآجر سفال ۱۰ سانتیبلوک سفال فوم دارخرید اینترنتی آجر ده سوراخقیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهانکارخانه آجر لفتونآجر لفتون ۵.۵ سانتیآجر ده سوراخآجر لفتون قرمز

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
4 based on 1 votes
Brand Name
آجر سفال وطن
Product Name
خرید اینترنتی آجر 10 سوراخ - قیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهان

مطالب آموزشی مرتبط با آجر

در بخش مطالب آموزشی آجرسفال وطن می توانید مطالب مرتبط با آجرسفال را مطالعه نمائید و دانش کاملی از شناخت انواع آجر سفال، تفاوت انواع آجر سفال با یکدیگرکه این امر سهولت در انتخاب آجرسفال و خرید آجر سفال مناسب مورد نیاز شما را تامین می نمائید.

انتخاب مناسب‌ترین نوع آجر سفید با توجه به قیمت و کیفیت

انتخاب مناسب‌ترین نوع آجر سفید با توجه به قیمت و کیفیت، به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: نوع آجر: آجر سفید در انواع مختلفی تولید می‌شود، از جمله آجر نسوز، آجر لعابی، آجر قزاقی و آجر خام. هر یک از این انواع آجر دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. کیفیت آجر: کیفیت […]

معایب و مزایای آجر سفید

آجر سفید یکی از انواع آجر است که از خاک رس و آهک ساخته می‌شود. این نوع آجر به دلیل رنگ روشن و زیبایی، در بسیاری از ساختمان‌ها و اماکن عمومی کاربرد دارد. مزایای آجر سفید زیبایی و جلوه ویژه: آجر سفید به دلیل رنگ روشن و زیبایی، می‌تواند به زیبایی و جلوه ویژه‌ای به ساختمان […]

7 ایده منحصر به فرد طراحی دکوراسیون داخلی با آجر سنتی

آجر سنتی یک ماده طبیعی زیبا و بادوام است که می تواند به دکوراسیون داخلی شما ظاهری گرم و دعوت کننده ببخشد. در اینجا هفت ایده منحصر به فرد برای طراحی دکوراسیون داخلی با آجر سنتی آورده شده است: یک دیوار آجری برجسته ایجاد کنید. یک دیوار آجری برجسته می تواند یک نقطه کانونی عالی در […]

نانو نمای ساختمان و انواع آن

نانو نمای ساختمان نوعی پوشش است که از فناوری نانو استفاده می کند. این پوشش دارای خواص و مزایای متعددی نسبت به سایر پوشش های سنتی است. از جمله مزایای نانو نمای ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد: دوام و ماندگاری بالا: نانو نمای ساختمان در برابر عوامل محیطی مانند باران، برف، یخبندان و […]

کلمات کلیدی مرتبط با آجر سفال

آجر سفال جزو یکی از پر مصرف ترین مصالح مورد استفاده در دیوارهای ساختمانی است، که از خاک رس و آب تشکیل می شود و بافت بسیار سبک و مستحکمی دارد.آجر سفال بیشتر در دیوار چینی و دیوار کشی کاربرد دارد. آجر سفال وطن یکی از معتبرترین مراکز فروش آجر سفال در تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم انواع مختلف این محصول با کیفیت، رنگ و قیمت های مختلف را به مشتریان عرضه می نمائید.

  • آجر سفال اصفهان
  • سفال
  • آجراصفهان
  • پخش آجر اصفهان
  • قیمت آجر سفال
  • خرید آجر اصفهان
  • قیمت آجر سفال 15*20 اصفهان
  • قیمت سفال 15 سانتی
  • قیمت سفال 15 سانتی فوم دار
  • تیغه سفال فوم دار ثبات 15 سانتیمتری
  • قیمت آجر سفال 15×20 فوم دار اصفهان
  • قیمت آجر سفال فوم دار 15×40 سانتی اصفهان
  • قیمت سفال 15 سانتی تهران
  • قیمت سفال 15 سانتی اصفهان
  • قیمت سفال 15 سانتی قزوین
  • قیمت آجر سفال 15*20 مازندران
  • لیست قیمت سفال تهران
  • قیمت سفال یونولیت دار تهران
  • سفال فوم دار 15
  • قیمت سفال 10 سانتی تهران
  • قیمت سفال 10 سانتی امروز
  • قیمت سفال 10 سانتی اصفهان
  • قیمت سفال 10 سانتی تبریز
  • قیمت سفال 15 سانتی تبریز
  • قیمت سفال 15 سانتی تهران
  • قیمت سفال فوم دار تهران
  • قیمت سفال 15 سانتی اصفهان
  • قیمت تیغه سفالی
  • قیمت آجر ماشینی سوراخ دار
  • ابعاد آجر سفال 10 سانتی
  • قیمت بلوک تیغه 10 سانتی
  • آجر سفال 40*20*15 اصفهان
  • آجر سفال فوم دار20*20*15
  • آجر سفال 40*20*15 اصفهان
  • آجر سه گل اصفهان
  • سفال صادراتی
  • آجر سفال تیغه
  • آجر سفال تیغه 7*20*20
  • آجر سفال نیمه 10*20*20
  • آجر سفال نیمه 20*20*20
  • آجر سقفی 40*25*25
  • آجر سقفی 50*25*25
  • کارخانه آجر سفال اصفهان
  • سفال تیغه 15
  • آجر سفال ۸ سانتی
  • آجر سفال فوم دار ۱۵×۴۰ سانتی
  • آجر سفال فوم دار ۲۰×۲۰ سانتی
  • آجر سفال ۱۵ سانتی
  • آجر سفال قرمز ۲۰*۴۰
  • آجر سفال قرمز ۲۰×۲۰
  • آجر سفال ۱۰ سانتی درجه ۲
  • آجر سفال ۲۰×۲۰×۲۰
  • آجر سفال ۸ سانتی درجه یک
  • آجر سفال ۱۵ سانتی درجه ۲
  • آجر سفال فوم دار ۱۵×۲۰ سانتی
  • آجر سفال ۱۰ سانتی
  • آجر سفال ۱۵ سانتی درجه ۲
  • آجر سفال قرمز ۲۰×۲۰
  • آجر سفال ۲۰×۲۰×۷
  • آجر سفال فوم دار ۱۵×۴۰ سانتی
  • آجر سفال ۲۰×۲۰×۵.۵
  • آجر تیغه سفال ۱۰
  • آجر تیغه سفال ۱۵ درجه یک
  • دیوارچینی با آجر سفالی
  • قیمت آجر سفال 15*20 مازندران
  • آجر سفال 15
  • آجر ده سوراخ
  • آجر سفال تیغه
  • آجر ۱۰ سوراخ قرمز
  • سفال تیغه ای
  • تیغه سفالی
  • سفال سقفی
  • سفال سقفی ۵۰×۲۰×۲۰
  • "۴۰ × ۲۵ × ۲۵ سفال سقفی "
  • "۵۰ × ۲۰ × ۲۰ سفال سقفی "
  • "۵۰ × ۲۵ × ۲۰ سفال سقفی "
  • 20*30*50 سفال سقفی
  • 20*20*60 سفال سقفی
  • سفال ۱۵ فوم دار
  • سفال تیغه ۱۵ فوم دار
  • سفال تیغه ۱۵
  • سفال سقفی ۵۰×۲۰×۲۵
  • قیمت آجر ده سوراخ اصفهان
  • آجر سفال درجه یک
  • تیغه ده سانتی
  • سفال تیغه ۱۰
  • فروش و ارسال آجر اصفهان
  • کاربرد سفال تیغه۱۰
  • سفال تولید شده
  • سفال تیغه ۷
  • سفال تیغه دیواری ۷
  • قیمت آجر فشاری
  • کارخانه آجر اصفهان
  • قیمت آجر نسوز کوره
  • تولید آجر
  • فروش سراسري اجر اصفهان
  • آجر لفتون قرمز درجه یک صادراتی
  • درج آگهی برای آجر سفال
  • تبلیغات برای آجر سفال
  • ابعاد آجر سفال 10 سانتی
  • وزن آجر سفال 15
  • وزن آجر سفال سقفی
  • آجر سفال عایقدار ۱۵ سانتی درجه یک
  • آجر سفال ارزان
  • محصولات آجر سفال
  • آجر تو کار زبره
  • قیمت آجر فشاری
  • قیمت آجر قزاقی
  • قیمت آجر گری
  • آجر های ماشینی
  • آجر شیل
  • آجر نسوز
  • آجر آنتیک
  • آجر صخره ای
  • آجر شیل آنتیک
  • آجر نما ده سوراخ
  • آجر نما قزاقی
  • آجر نما لعابی
  • آجر نما زرد درجه یک 4 سانتی
  • آجر نما زرد 5 سانتی درجه یک
  • آجر لفتون 5.5 سانتی
  • آجر نما لفتون زرد درجه یک
  • آجر نما ده سوراخه 7 سانتی
  • اجر لفتون سه طرف نما
  • آجر لفتون سه طرف نما
  • آجر نما 10 سوراخ
  • آجر نما زرد
  • قیمت آجر ماشینی سوراخ دار دامغان
  • قیمت آجر سفال
  • قیمت آجر سوراخ دار تهران
  • قیمت آجر نما
  • قیمت ماسه
  • قیمت مصالح ساختمانی
  • قیمت آجر سرخ
  • قیمت آجر ماشینی سوراخ دار دامغان
  • قیمت آجر سفال
  • قیمت آجر سوراخ دار تهران
  • قیمت آجر نما
  • قیمت ماسه
  • قیمت مصالح ساختمانی
  • قیمت آجر سرخ

پرسش و پاسخ مرتبط به آجر سفال

  • چرا بهترین آجر برای دیوار چینی آجر سفال است ؟

    آجر سفال به دلیل قیمت مناسب و استحکام بالا مورد پسند اکثر پیمانکاران و ساختمان سازان می باشد که در ساخت و ساز استفاده می نمایند. آجر سفال به دلیل بافت سبک بهترین گزینه جهت استفاده در دیوار چینی می باشند.نکته ای باید رعایت شود آجر سفال نباید برای دیوارهای باربر استفاده شود.

  • هزینه آجر سفال در دیوار چینی به صورت متری حساب می شود. که بر اساس ابعاد آجر سفال و هزینه حمل و نقل متفاوت است. با توجه به نوسانات قیمت ها و هزینه حمل و نقل آجر سفال که به تعداد نیرو به کار گرفته شده و هزینه مسیر وابسته است متغیر است شما می توانید با مشاوران و کارشناسان آجر سفال وطن در ارتباط باشید تا بهترین قیمت ها را از ما بخواهید.

  • - آجر سفال مرغوب داراي شكل هندسي كامل و منظم می باشد.
    - رنگ آجر سفال بايد یکپارچه باشد. این مسئله نشان دهنده یکنواخت بودن مواد بکار رفته در ساخت و پخت آجر سفال می باشد.
    - بافت آجر سفال بايد یکدست باشد.
    - سطح آجر سفال باید بدون حفره و آلوئك باشد.
    - آجر سفال باید به گونه ای سخت و همگن باشد که با کشیدن ناخن بر روی آن خط نیفتد.
    - آجر سفال مرغوب در برخورد با آجر سفال دیگری باید صدای زنگ دهد زیرا این صدا نشان دهنده سلامت آجر سفال می باشد.
    - آجر سفال مرغوب باید آب کمی را جذب کند زیرا آجر سفال پوکی که آب جذب می کند در فصل سرما یخ می زند و خرد می شود.
    - آجر سفال سالم شوره نمی زند اگر چنین چیزی اتفاق افتاد یعنی املاح، نمک ها و آهک آن بیش از حد است و آجر سفال نامرغوب است.

  • در ساختمان سازی مدرن و امروزی، دیوارها دیگر نقش باربری ندارند و وزن وارد شده از طریق اسکلت ساختمان به فونداسیون و زمین منتقل می شود، از این رو دیوارها نیاز به استحکام اضافه ندارند بنابراین انتخاب آجر سفال در بهینه شدن هزینه و کاهش وزن ساختمان نقش به سزایی دارد از اینرو اهمیت استفاده از آجر سفال مرغوب مشخص می شود.

  • آجر سفال وطن در اصفهان با عرضه آجرسفال به دلیل کیفیت و مرغوب از محبوبیت خاصی بین مشتریان در سراسر کشور برخوردار است. مجموعه سفال وطن به صورت اختصاصی فروش و ارسال آجر سفال اصفهان می پردازد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط و مشاوره آجر سفال با قیمت مناسب و میزان آجر مورد نیاز در متر مربع از طریق فرم درخواست آجر و قسمت تماس با ما با کارشناسان و مشاوران آجر سفال وطن در ارتباط باشید.

مشاوره تلفنی